Źle wykonany remont? Należy Ci się odszkodowanie.

Każdy z nas marzy o pięknym, stylowym mieszkaniu. Nie każdy jednak zna się na aranżacji wnętrz, materiałach budowlanych, farbach. Nie każdy tez potrafi sam położyć kafelki, tapetę, czy wyremontować kuchnię lub łazienkę. Wtedy tez nadchodzi moment, w którym musimy wybrać fachowców, którym powierzymy remont naszego mieszkania. Co zrobić w sytuacji, kiedy również i oni nie maja pojęcia o tym co robią lub gdy remont nie poszedł po naszej myśli?
Decydując się na firmę remontową musimy pamiętać aby wybrać taką, co do której jesteśmy pewni i w pełni przekonani o jej zaangażowaniu i rzetelności. Najlepiej skorzystać z usług firmy, która jest sprawdzona, polecana przez wielu klientów i przede wszystkim terminowa i uczciwa. Jednak jak w każdej branży, także i tutaj zdarzają się sytuacje, że wynajęci przez nas fachowcy, nie do końca spełnią nasze oczekiwania. Jeśli uda nam się porozumieć, to jeszcze nic straconego, remont może się jedynie wydłużyć o parę dni. Ale co w sytuacji, kiedy nie jesteśmy w stanie wyegzekwować warunków, które miały być spełnione przy zawieraniu umowy?
Przede wszystkim należy wiedzieć, iż umowa zawarta z ekipą remontową może być zarówno pisemna jak i ustna. Najważniejsze w takiej umowie jest to, aby już na samym początku dokładnie określić zakres prac remontowych, nasze oczekiwania i termin końcowy. Są to podstawy do późniejszej reklamacji, gdyby coś poszło nie tak. Fachowcy maja obowiązek stosować się do wytycznych, takich jak: wykonanie zlecenia w określonym terminie, użycie konkretnych materiałów, także tych dostarczonych przez nas samych, zwrotu niezużytego surowca. Maja także obowiązek zawiadomić o wszelkich zmianach, gdyby była taka konieczność.
Jednak jak mówi przysłowie – kij ma zawsze dwa końce. Ekipa remontowa, czyli wykonawca umowy, nie odpowiada za wszystkie usterki, wady fizyczne dzieła. Może odmówić wykonania swojej pracy jeśli: materiał dostarczony przez klienta np. farby były wadliwe, klient sam przyczynił się do opóźnienia lub uszkodzenia poprzez udzielanie wskazówek wykonawcy. Warto jednak wiedzieć, że jeżeli już w trakcie trwania prac zauważymy, że nastąpią opóźnienia, możemy wówczas odstąpić od umowy, rozliczając się za prace wykonane do tej pory.
Jeżeli okaże się, że nie jesteśmy zadowoleni z pracy fachowców i mamy ku temu podstawy, możemy złożyć pisemną reklamację. Możemy domagać się nieodpłatnego już naprawienia wad w określonym terminie lub zwrotu poniesionych kosztów. Jeżeli uda nam się załatwić sprawę polubownie, to świetnie, jednak gdy tak się nie stanie, pozostaje nam zawalczenie o swoje prawa przed sądem. Warto zaznaczyć, że roszczenia wynikające z umowy z fachowcami przedawniają się po upływie dwóch lat od dnia oddania dzieła, a jeżeli nie zostało ono oddane, od dnia, w którym zgodnie z umową miało być oddane.
Jeżeli i Ty masz problem z taką sytuacja jak ta, warto skorzystać z usług naszej firmy. Pomogę Ci sp. z o .o  to specjaliści z ogromnym i długoletnim doświadczeniem, dzięki którym odzyskasz należne Ci pieniądze. Nie wiesz jakie kroki zrobić, od czego zacząć? Podpowiemy i doradzimy, załatwimy wszelkie formalności za Ciebie. Wywalczymy jak najwyższe odszkodowanie.